Autor: 021.rs

Novi Sad
14.10.2023.
09:32 > 10:09
Novosadska policija je privela V.K, starog 35 godina, u petak oko 18 časova. On je bio u bekstvu nakon što je masturbirao nad dve maloletne devojke u autobusu GSP, saznaje 021.rs.
  • Milana

    18.10.2023 14:18

    @Ajme Nama
    14.10.2023 • 14:55
    @ Dušan Savić
    @Dušan Savić "A drugo i najbitnije što mi neće objaviti seksualne slobode dozvoljavaju javno masturbiranje pa očekujem da će neka grupa da nas sada prozove jer im gušimo njihovo samoopredeljenje da to čine. Mi smo verovatno fašisti..."
    Ajde , molim te, prosvetli nas i otkrij nam gde je to dozvoljeno. Sa takvim stavovima verovatno si simpatizer fašizma, a da to ni ne znaš. Jedno je sigurno, pogodan si za indoktrinaciju i prenošenje dezinformacija i laži sa ubeđenjem da spašavaš svet.


    Evo ti podatak proveri pa se javi.
    U americi 70% od pedofilskih prestupa su učinili gay osobe?
    lepo je momak rekao ali nećeš da čuješ
  • Новосађанин

    16.10.2023 23:12
    Колега је једном присуствовао сличној ситуацији и реаговао. Добио је кривичну пријаву. Толико.
  • Bljuc

    16.10.2023 19:47
    Kako da pomogne iko kad je zakon takav da, ako nalupaš budalu, prođeš gore od njega? Smeš samo da zoveš panduriju koju u 70% slučajeva zabole da se odazove. O kakvoj empatiji i kukavičluku pričamo kad nam je država najveći neprijatelj zato što uporno odbija da izmeni taj nakaradni zakon? Jer unosnije je naplatiti kaznu i napadaču, i ovom što se branio. Kao i kad ti upadne provalnik u kuću: napadni ga i dobićeš veću kaznu od njega. Ali, država profitira!
  • Fantom iz opere

    16.10.2023 10:47
    Slika i prilika
    I eto nas na delu. Mi veliki Srbi. Junačine u pesmama. Ipak, činjenice govore drugačije. Empatija nula botova. Ponosi se srpski rode, mafijaši tebe vode. Glavu u pesak i dupe uza zid. Svaka čast. Meni je pre par godina, na skoro +40 pukla guma na biciklu, van grada, prošlo je trocifreno automobila, oni malo obzirniji su okretali glavu, ostali ni tpliko obzira nisu imali. Mada, kad vidim ko nam vodi državu, ne čudi me reakcija nehumanoida iz busa, takvi su i zaokružili to što jesu na izborima. E to je ta napredna Srbija. Svaka čast
  • Dejan

    16.10.2023 10:23
    Mir i Stabilnost
    Kako da ljudi reaguju kada im je predsednik drzave rekao da Mir i stabilnost nemaju cenu pa povukao vojsku sa admin.granice sa KiM na kome maltretiraju teroristi njegove sunarodnike, a SPC propagira pesudoljubav prema dzelatima. Po istom usvojenom modelu od vrsioca vlasti ponasaju se i gradajni u busu prema nasilnicima i manjacima a sve zarad ljubavi, mira i stabilnosti.
  • Lalalend

    15.10.2023 23:13
    Neka onaj ko je okrenuo glavu i nije reagovao a sada ovo čita zamisli da je njegovo dete u tom busu i da se to dešava njemu...I? kakav je filing???
  • Realno

    15.10.2023 20:04
    The Lalosh
    "A ako vas neko napadne, treba da znate da imate pravo da se branite."

    To "pravo na odbranu" zavrsi se u praksi krivicnom prijavom za onoga ko se brani, zbog "remecenja javnog reda i mira". Proveri cinjenice pre nego sto nesto napises. Zakoni nisu ni pravedni ni logicni, oni su samo instrument u vestim rukama.
  • Tamsin

    15.10.2023 18:32
    Ne treba pesnice
    Mi smo odavno bez ikakve zaštite i socijalnog korektiva. Devojke se moraju umeti odbraniti same. Ovakve likove ne treba doticati. Nositi mini sprej, lak za kosu, prah za suvo pranje kose, nešto takvo "kozmetičko", a zagušljivo, farbu u spreju jarkih boja, da se vidi ko je i kad pobegne u gužvu. Nije ilegalno, a može da stvori priliku za beg.
  • Bas

    15.10.2023 18:24
    Zalosno
    Strasno I zalosno da niko nije reagovao. Razocaravajuce. Mi stvarno nista dobro ne zasluzijemo, zato nam I jeste ovako kako nam je.
  • /

    15.10.2023 17:04
    Vozac autobusa da zatvori vrata... uhapsi manijaka? Pa to je neizvodljivo, i povreda procedure nnegovog posla.
    U vozu (Bgd-Bar) kondukter ne moze ni da opomene nemali procenat putnika koji puse.
    A zasto ostali putnici oba pola nisu reagovali u tom momentu u autobusu u NS je pitanje i za sociologe i za sve nas
  • The Lalosh

    15.10.2023 16:06
    Pravdanje
    Ako vam je tako lakše jer nećete morati da se "smarate" oko dokazivanja šta se desilo, slobodno okrenute glavu i pravite se mrtvi.
    Kukavice.
    Vi ćete sutra zemlju ili Kosovo da branite?
    Sram vas bilo.
    Svako ko se zatekao u tom autobusu je BIO DUŽAN kao ČOVEK da reaguje. Ne mora se fizički obračunavati.
    Govorim iz iskustva. Kada sam se umešao u tuču između čoveka i žene. On ju je oborio i počeo da je davi. Priskočio sam i odvukao ga od nje.
    Posle mi je pretio, ali kada je stigla policija bio je manji od makovog zrna.
    Bio sam i na sudu kao svedok.
    Smaranje? Jeste. Ali da sam okrenuo glavu i "gledao svoja posla" i da ju je ubio, ne bi mogao da spavam više.
    Bilo je, prošlo je. Ako se desi ponovo, opet ću se smarati.
    Nisu me roditelji vaspitali da budem kukavica.
    Ali nisam ni nasilnik da bih odmah takve bolesnike prebio. Dovoljno je prekinuti ih u tome što rade i sačekati policiju. A ako vas neko napadne, treba da znate da imate pravo da se branite. Nemate pravo da se svetite ili da kažnjavate.
  • Lala

    15.10.2023 13:14
    Hapšenje
    Nije tačno da ljudi ne mogu da reaguju već neće!
    Hapšenje pri izvršenju krivičnog dela

    Član 292

    Svako može uhapsiti lice zatečeno pri izvršenju krivičnog dela za koje se goni po službenoj dužnosti.

    Uhapšeni će se odmah predati javnom tužiocu ili policiji, a ako to nije moguće, mora se odmah obavestiti jedan od tih organa koji će postupiti u skladu sa odredbama ovog zakonika (čl. 291. i 293.).
  • Miloš

    15.10.2023 10:40
    Srbija Novi Sad
    I eto, posle kažu kako smo humani i oćemo pomoći drugom u nevolji.
  • Ona

    15.10.2023 07:23
    On
    Toga ima masovno. Od moje 14. znam sad imam 60.Pripiju se uz tebe, gužva, nemaš kud. Protestovala sam kad sam išla sa onkologiju poseti majci i pobegla. Niko me nije podržao u prepunom autobusu, on se još derao na mene. Jednom je žena htela da ustane devojci, pošto je videla šta joj muškarac pored nje radi. Devojčica se stidela. Ustala sam i rekla on treba da se stidi, nije ni trepnuo. Pričala sam ocu, nije mogao da veruje. To su muževi, tate, dede, sinovi, vernici, verenici. Srećna sam, sad me niko neće.
  • /

    15.10.2023 06:38
    /
    U tim situacijama bi vozac trebao da mirno preusmeri voznju do najblize stanice milicije i usput obavesti istu.
  • Ssy

    15.10.2023 06:13
    Ima leka
    Treba postaviti kamere u sva sredstva gradskog prevoza. To košta, ali je korist mnogostruka. Osim toga vozači moraju imati stalnu vezu sa dispečerskim centrom. Naravno treba pooštriti i kazne za ovakve vrste prekršaja.
  • Неко тамо

    15.10.2023 02:20
    Одвратно
    Срамота ме је као мушко да оваквих има у овој земљи. Ово је класична дегенерисаност и у најмању руку за задржавање на психијатријској клиници. Е сад, ви што кукате о некаквој "култури силовања" ово оно - причате глупости. Верујем да би сигурно људи помогли да је грађанско хапшење дозвољено, овако само испадне да си и ти умешан у овај дегутантан чин и онда идеш на суд, јер побогу ти си физички напао човека.
  • Čarli

    14.10.2023 23:33
    Doživotna robija
    Za takve doživotni zatvor!
  • Milica

    14.10.2023 22:28
    Devojke oprez
    Drago mi je da citam da je policija reagovala, jer me je u istom busu kod limanske pijace neka osoba uhvatila ispod suknje a potom brzinom metka izjurila na stanici. Ja nisam od velike mase ljudi mogla da vidim ko je u pitanju, tako da se taj "manijak" ponasao kao svi ostali. Takođe niko nije reagovao oko mene. Znam da ne umišljam jer znam taj odvratan osecaj bespomoćnosti. A opet, nisam zvala policiju jer nemam nista vise od ovoga da kazem... imam osecaj da bi me neko ismevao kad bih rekla sto bi me nateralo da se osecam jos gore.
  • Ilija

    14.10.2023 20:39
    eee
    Verujte, razumem one koji nisu pomogli.

    Da vozač zatvori vrata i ne dozvili putniku da izađe... pa ga posle ovaj tuži zbog "lišavanja slobode"...

    Da neko od putnika priskočim u pomoć... kako, da uhvati masturbatora, posle da ga ovaj tuži za fizički napad, nasrtaj, prekormeno korošćenmje sile, ode na urgentno i napišu mu 20 nađenih povreda i maasnica?

    Davno sam pitao ortaka polčicajca, šta da vidim nekog kako bije devojku na uliciu, nekoga napada ili sl, ovija kola, pa ga sustignem i uhvatim, verovatno bih morao i udariri ako ovaj napadne, obboriti ga na zemlju... kaže mi ortak bolje nemoj, može da te tuži za napad, nasilje i sl, bez obzira da li će on odgovarati za nepto, i ti moćeš naje**ti.

    Tako da... ljudi se plaše za sebe i svoj život, da učine nešto pa sami nagrbuse, budu tuženi, još plate odštetu, a hteli su pomoći, čas posla advokat nasilnika moče iskopati razloge za to.

    Kada bude jasno i načito ,oćemo li nekome pomoći pri nasilju a da sam ne izvučemo deblji kraj, ja ću prvi priskakati u pomoć.
  • Duki 88

    14.10.2023 20:08
    Sta nam se desilo?
    Potomci smo ratnika raznih oslobodilackih bitaka u XIX i XX veku da ne idemo dalje kroz istoriju.Pa jel su se nasi dedovi za ovo borili,da jedan manijak terorise decu u autobusu,a da mi nemo posmatramo? Sramota nad sramotama.
  • Milan

    14.10.2023 19:16
    @Dejan
    Ne znam zašto širiš dezinformacije. Saško Bogeski nije osuđen, nego oslobođen, bar je to danas lako proveriti. Nije tačno ni da se ne sme reagovati, samo treba silu prilagoditi konkretnoj situaciji. Lika iz vesti nema potrebe ubiti od batina, dovoljno je podviknuti, prekinuti ga i postaviti se između njega i devojčica, eventualno ga odgurnuti...
  • Musa kesedžija

    14.10.2023 19:07
    Sladoled
    Dejane nisi u pravu.Saško je na kraju oslobodjen od odgovornosti.Ne znam odakle ti ta informacija,ali ovo je provereno.Pozdrav.
  • dule

    14.10.2023 18:05
    Bojana
    14.10.2023 • 13:42
    Sraman postupak vozača GDP-a
    Drugarica mog sina...celu priču sam saznala sinoć ali najveći utisak da vozač autobusa nije zatvorio vrata i pozvao policiju...da niko nije pokušao pomoći?!
    Opomena za društvo u kome živimo...Nije sve u okretanju glave...SRAMOTA


    Bojana, iz pročitanog se da naslutiti da je to ustvari najpametnije uraditi. Imate manijaka u autobusu, zatvorite vrata i pozovete policiju. Šta mislite, kolika je šansa da manijak postane nasilan i fizički povredi nekog? Da se tako nešto dogodilo, e onda bi grdili vozača što je zatvorio vrata.
  • Kasius Klej

    14.10.2023 16:20
    Zakon je napravio ljude takvim.
    Dodatno su anestezirani da nemaju ni volje ni snage da isti promene.
  • Zoran

    14.10.2023 15:20
    Pomoć znači krivična prijava
    Jeste, naš zakon je takav da ako se praviš Robin Hud dobićeš krivičnu prijavu! On je nevin dok se ne dokaže suprotno, a ti ako napadaš i uperiš prst popiješ krivičnu prijavu!
  • DRMRFR

    14.10.2023 14:57
    Evo probudili se botovi koji čak i na komentare o manijaku daju minuse. Bravo "hrabriše"!
  • Ajme Nama

    14.10.2023 14:55
    @ Dušan Savić
    @Dušan Savić "A drugo i najbitnije što mi neće objaviti seksualne slobode dozvoljavaju javno masturbiranje pa očekujem da će neka grupa da nas sada prozove jer im gušimo njihovo samoopredeljenje da to čine. Mi smo verovatno fašisti..."
    Ajde , molim te, prosvetli nas i otkrij nam gde je to dozvoljeno. Sa takvim stavovima verovatno si simpatizer fašizma, a da to ni ne znaš. Jedno je sigurno, pogodan si za indoktrinaciju i prenošenje dezinformacija i laži sa ubeđenjem da spašavaš svet.
  • Djole

    14.10.2023 14:53
    Sramotno

    Ugradite kamere u buseve
    Vozaci neka po proceduri rada imaju obavezu da odmah zaustave bus
    A mi svi da se zamislimo gde smo kao.ljudi.....
    Policija i sud neka manijake osude maksimalno a ne da ih puštaju i stimulišu
    novinari ispratite ovaj slučaj do kraja
  • Izvidjac Futog

    14.10.2023 14:40
    Postali
    Postali smo miševi.Ali ne rodjeni nego sistematski u zadnjih dvadesetak godina sve je radjeno da to postanemo.Nekada je bilo koliko se sećam nešto kao gradjansko hapšenje a sada izgleda da toga više nema u zakonskim odredbama.Sve izopačenosti su nekim paragrafom zaštićene.Tako da su u pravu oni koji kažu da bi imali problem da se suprotstave nekom pociniocu krivičnog dela.Devojkama svaka čast na pribranosti i odlucnosti.A vi ostali putnici zajedno sa soferom se zamislite malo.Pa čak i da ide prijava neka to može biti za javni red i mir.Nije puno.Obraz i čovečnost kada se izgube skuplje je.
  • Jedna mama

    14.10.2023 14:40
    ...
    Devojčice će spasiti svet! ♥️
  • Hm...

    14.10.2023 14:28
    Miki pezos
    Video nadzor
    Zasto se ne postavi kamera u busu. Nije skupo a moze biti korisno. Jer ovakvi se izvuku zato sto uglavnim nema dokaza,nece ljudi da se cimaju da svedoče...
    Isti takav koji ponovio krivicno delo je potencijalni silovatelj i kao takav je veoma opasan. Posle kad neko dete nastrada nedao Bog bice kasno.

    Video nadzor postoji u busevima, nadam se svim, bar sam tako video kada se vozim. Na našu žalost, društvo se promenilo na gore, a i verovatno bi "falilo dva minuta snimka"
  • Dođoš

    14.10.2023 14:25
    Klasičan Novi Sad
    "..ali niko od putnika im nije pomogao." - klasičan N.Sad. Ne iznenađuje me. Svako sebično gleda samo svoja posla. Prsli smo kao društvo.
  • D

    14.10.2023 14:24
    .
    Čuvena rečenica propalih država i institucija "policiji je poznat od ranije"...
  • Pera Minhen

    14.10.2023 13:58
    Mozda sam dosadan
    Ali ovde takve salju prvo u ludnicu, pa u zatvor, pa novcana kazna drzavi, pa privatna tuzba ostecenih devojaka. Tako da ako hoce da dr.a moze uvek, ali u svojoj kuci.
  • Nana

    14.10.2023 13:57
    Vidim ovde puno komentatora je teoretski spremno da se suprostavi ali i praksi ih nigde nema. Imate nasillje na ulicama i putevima svakodnevno u svakojakim oblicima pa niko ne suprostavlja. Čak i kada se neko usudi da se suprostavi, npr na putu, većina ostane za volanom i produži dalje.

    Ovaj narod je anesteziran i odavno izgubio moralni kompas. Svi su hrabri ali ja hrabrih na delima ne sretoh skoro.
  • Marta

    14.10.2023 13:54
    Koji smo mi narod?
    Da niko nije odreagovao, pa stvarno smo se pretvorili u prave podanike!
  • Dejan

    14.10.2023 13:45
    Svi ovde se pitaju kako to da niko nije pomogao. Eto tako što kada bi neki baja ustao i zapucao pesnicom u glavu tog manijaka što je masturbirao, goru bi kaznu dobio nego taj manijak. Zato što su u ovoj državi zakoni nakaradni i večito žrtva nagrabusi.
    Saško Bogeski je osuđen na višegodišnju robiju zato što je šrafcigerom izbo čoveka koji mu je provalio u kuću. Vozači hitne pomoći dobijaju prekršajne prijave jer pod rotacijom prođu na crveno. Kažnjavaju ljude koji prelaze pešački dok pričaju na mobilni telefon, a kriminalci i narkodileri prolaze neopaženo.
    Mnogo ste svi jaki na tastaturi, ajde lepo idući put kad se ovo desi prebijte manijaka pa robijajte. Srećno vam bilo.
  • Bojana

    14.10.2023 13:42
    Sraman postupak vozača GDP-a
    Drugarica mog sina...celu priču sam saznala sinoć ali najveći utisak da vozač autobusa nije zatvorio vrata i pozvao policiju...da niko nije pokušao pomoći?!
    Opomena za društvo u kome živimo...Nije sve u okretanju glave...SRAMOTA
  • NS

    14.10.2023 13:24
    Koliko god grozno zvucalo, nije mi cudno sto niko od muskaraca nije reagovao! Stara prica. Al da se ni jedna od zena ili starijih devojaka nije umesala, eto mi je jezivo! Ne mislim da je bilo ko trebao da ga tuce (iako bi to bilo ispravno), ali da krene vika i dreka, i da se vozacu kaze da ne otvara vrata dok ne stigne policija, to se sigurno moglo uraditi!
  • Mare

    14.10.2023 13:20
    Akde
    @Ogavno
    Bezbožniče, mani se ateističkih sranja molim te...
  • Miki pezos

    14.10.2023 13:20
    Video nadzor
    Zasto se ne postavi kamera u busu. Nije skupo a moze biti korisno. Jer ovakvi se izvuku zato sto uglavnim nema dokaza,nece ljudi da se cimaju da svedoče...
    Isti takav koji ponovio krivicno delo je potencijalni silovatelj i kao takav je veoma opasan. Posle kad neko dete nastrada nedao Bog bice kasno.
  • Marko NS

    14.10.2023 13:05
    Poznat od ranije, pa što već nije tamo gde treba da bude??? Predlažem da sledeći put proba to u veterničkom ili futoškoj busu, pa da vidi šta bi se desilo! Manijak bolesni
  • zaštitimo decu

    14.10.2023 13:05
    Okretači glave iz buseva nisu trenutno bili sposobni da brane devojčice zato što su oni isti kao ti manijaci? Ili podržavaju manijake? smatrajući da je to normalno? Ili umrtvljeni od lekova koje piju?
    A,šta šofer radi? Šta će mu kamere? Da ga neko ne opljačka ili da ne uvede psa u bus?
    Plaši se šofer da pozove policiju i uz dokaz sa kamera i viku dece spasi još nekoga od seksualnog uznemiravanja?
    Deca su u pitanju!!!
    Vi matori putnici nemate ni trunku morala!!! Sramota vas prati ceo život. Džangrizavi i jadni,sami ste krivi za sebe.Jedno dobro delo će vam pomoći da se vratite na pravi put. Sramota vama!!!
  • Miki

    14.10.2023 13:01
    Gsp
    Pa sta je radio vozac busa,zasto nije reagovao ,mozda da se prikljuci majstoru umesto da zastiti decu
  • Dušan Savić

    14.10.2023 13:00
    Za sve vas koji se sablašnjavate na ovu vest i manijaka i što niko nije reagovao. Pa ljudi zakon je takav. Kad sam reagovao dobio sam krivičnu prijavu za napad a kasnije za duševnu bol i što lik nemože da spava.
    Odbranio sam devojku od narkomana i on me je tužio. Na sudu sam izjavio da bih opet ti učinio. I dobio uslovnu. Ej bre i sada reagujte kada zakon štiti svakakav šljam.
    Lako je ovde praviti se pametan i pisati komentare, odreaguje slobodno u pravom. Svetu kao i ja pa vidite posledice.
    Hteli ste da umanjite sva moguća prava muškarcima, dobili ste sada seka perse koje nereaguju.
    Tako da uzmite stvari u svoje ruke a ne ovde kuckanje ko bi i šta...
    A drugo i najbitnije što mi neće objaviti seksualne slobode dozvoljavaju javno masturbiranje pa očekujem da će neka grupa da nas sada prozove jer im gušimo njihovo samoopredeljenje da to čine. Mi smo verovatno fašisti...
  • Неша

    14.10.2023 12:59
    Неша
    Није ствар помоћи већ шта после? Са овим законима често онај који помаже награбуси и вуцара се по Судовима трошећи време нерве и новац јер очас посла се све преокрене!!! За овакво нешто треба под обавезно увести Грађанско хапшење Манјака без икаквих последица за било кога сем починиоца итд!!! Е тада би могли реаговати што је природно и нормално у оваквим и горим ситуацијама!!! До тада...неби ме зачудило и физичко силовање а да нико не реагује?! На страну што су Новосађани кукавице себични и апатично бар ови старији! Присуствовао сам сличном случају у БГ и у минути су Манјака одвалили од батина! Али то су Београђани где још увек има храбрих и моралних како младих тако и старијих јер док сачекаш Полицију...
  • Lana

    14.10.2023 12:57
    Katastrofa
    Svi koji pisete da nije niko reagovao da ne bi odgovarao, pa nije niko morao da reaguje nasiljem. Mogao je vozac da zaustavi vozilo i saceka policiju, magao je neko drugi da krene da ga snima i pozove policiju. Na kraju krajeva neko je mogao da ga polije vodom. Ali sve u svemu, svima je lakse bilo da okrenu glavu kao i uvek, i za to nema opravdanja. Devojcicama svaka cast na reakciji. Vec su naucene da se moraju same boriti za sebe i to je ono sto malo ohrabruje.
  • @DRMRFR

    14.10.2023 12:54
    A ne gospodine, ovo su upravo oni drugi, oni "fini", oni koje tuđi problemi pa i problemi građana na Kosovu ne interesuju.
  • Biba

    14.10.2023 12:51
    .
    Baciti kljuc!
  • BGD 011

    14.10.2023 12:36
    Sigurna Srbija
    Ako je od ranije poznat organima gonjenja i pravosudja po takvim delima, sta ce onda takav manijak na ulici i javnim mestima?! Posebna je prica zasto vise nema solidarnosti i hrabrosti u narodu da jedan drugom pomognemo u nevolji. Nije tu u pitanju licna hrabrost, vec kontinuirano unistenje obicnih gradjana kad vide da sistem cuti nad kriminalcima i manijacima
  • ♀️

    14.10.2023 12:34
    Kultura silovanja
    Štetno je i pogrešno nazvati u članku čoveka koji je uradio ovu strašnu stvar "manijakom" - upravo zbog ozbiljnosti i užasa toga što je učinio. Obeležavanje osoba koje vrše seksualno nasilje kao "manijaka" predstavlja ih kao neke "druge", poremećene, daleke od "nas normalnih" - dok najčešće seksualno nasilje vrše upravo muškarci koji su bliski žrtvama (iako to ovde nije slučaj). Takakv narativ značajno otežava verovanje žrtvama kada saznamo da je neko nama blizak (koga inače smatramo pripadnikom "nas obličnih/normalnih", a ne "poremećenim manijakom") izvršio seksualno nasilje.
    Živimo u patrijarhalnom, mizoginom, hiperseksualizujućem i nasilnom društvu koje neguje kulturu silovanja, a ovakve stvari se dešavaju neuporedivo češće nego što to čitamo u novinama. Seksualno nasilje ne vrše "manijaci" i "monstrumi", već (u ogromnoj većini slučajeva) muškarci koje poznajemo, koji su u drugim aspektima života prijatne komšije, simpatični rođaci, duhoviti muževi, dobri prijatelji.
    Kultura silovanja i patrijarhat su ono što je potrebno da adresiramo da bi problem mogao da krene nekom putanjom rešavanja.
  • Мики

    14.10.2023 12:23
    Мики
    Јесте да помогнем физички па да заглави затвор и новчану казну! Осуда у сваком смислу али нови закони има да те исцеде! Јел физички напао девојке...није и нико неможе физички дага одстрани сем полиције! Може да су сви путници устали и одстранили али постоје камере и свашта може да напакује људима! Хтели сте нове законе ето добили сте и гледајте!
  • pera

    14.10.2023 12:17
    ..
    @momciloNS
    U veternickom bi mozda i reagovali, posto svi imaju zaledjinu u stranci, pa ne bi bili procesuirsni zbog 'napada' kao sto bi novosadjani bili.
  • Hrabri moji

    14.10.2023 12:17
    Novosađani
    Preko fejsa, instagrama i ostalih sranja vraćamo Kosovo nazad... Zapravo niko nije u stanju ni da mukne u busu nad scenom koja se dogodila....treba sve kolektivno da vas je sramota, jer će sigurno neki od pojedinaca da pročita ovaj komentar ovde, ako ga objave uopšte. Pre nego što date bilo kakav minus, samo se zamislite, sutra ce to možda biti vaše dete.
  • Pero ničić

    14.10.2023 12:16
    @botovi
    Pa to su verovatno vaši da kažem "saradnici" tj. kolege, znate da tapšete i udarate minuse, i to je to.
  • Biljans NS

    14.10.2023 12:12
    Evo ja sam reagovala
    I uvek ću reagovati. Desio mi se sličan dogadjaj u autobusu na liniji 11 pre par godina. Stariji čovek i učenice koje nisu ništa primećivale. Ja sam počela da vičem na dedu, kako ga nije sramota, decu je bio blam, a deda je meni vikao da sam lopov. Šta mislite kome su putnici verovali? Onda sam mu zapretila da ću zvati policiju pa ćemo videti ko je ko. Izašao je brže bolje iz autobusa. Nemojte se stideti da reagujete, nadjite način a da ne ugrozite svoju bezbednost. Tako učim i moje dete.
  • Mićo

    14.10.2023 12:12
    @Ana
    To je sistem vrednosti poslednjih 12 god, gledaj svoja posla i ćuti i puši, da ne bi upao u problem.
  • DRMRFR

    14.10.2023 12:09
    Važno je da se svi busaju kako će da brane Kosovo a ne smeju da se suprotstave običnom dr*adžiji u autobusu.
  • Zemlja čudesa

    14.10.2023 12:02
    Ništa neobično
    U bolesnoj državi koja ima bolesne zakone ljudi izbegavaju nevolje... Ako se umešaš i sprečiš takvog ludaka policija podigne krivičnu protiv tebe, a manijak te tuži za povrede, pretrpljeni strah i tome slično, i dobije odštetu na sudu.
  • Khm

    14.10.2023 11:52
    Razlog zasto niko ne pomaze jer ce on/ona zavrsiti u policiji sa krivicnom prijavom i verovatno jos i tuzbom od strane manijaka za nanetu dusevnu bol. Tu je nas dovelo ovo sudstvo i policija, gde kriminalac / manijak radi sta hoce, a normalnog coveka odmah hapse
  • Dm

    14.10.2023 11:46
    Hmm
    Nisu problem manijaci iz autobusa,toga je uvek bilo i biće,problem su manijaci na vlasti,koji prskaju po nama vec decenijama....njima kamere nemogu nista,kad bi se njih resili,brzo bi nestali i umobolnici iz autobusa.
  • Milica

    14.10.2023 11:44
    Horor
    Idi Srbijo u tri pm. Niko te ni zaliti nece
  • Duksi

    14.10.2023 11:34
    Deluje parizer
    i jogurt nema greške sad će 5 crvene za glas 17 decembra i nema greške.

  • moral 0(nula)

    14.10.2023 11:32
    od svih putnika i šofera
    Izgada da jedino snimanje pomaže i javno sramoćenje.
    A,šofer,kamere u busu? Kome da se obrate deca i žene koje nemaju uključen telefon?
    Zar ne bi trebalo da šofer zaustavi autobus i pozove policiju,da ga ne pusti napolje,da ga svi okruže i ne daju mu da izadje dok ne dodje policija po hitnom pozivu,brzo?
    Pa,ima kamera u busu!!!
  • igor_t

    14.10.2023 11:30
    Tako vam je to kada se glumi neki velegrad.
    Sve kao niko nikog ne zna, sve su to tamo neki ljudi koje nikada necemo vise videti.
    Okrenuti glavu od problema, jer "veliki" je grad, to se desava u velikim gradovima.

    Takodje u zemlji u kojoj silovana devojka bude "kriva" ne ocekujem nista vise ni u ovom slucaju.
  • drOctagonapus

    14.10.2023 11:29
    -
    Voleo bih da napisete na koji nacin je to bilo ko mogao da pomogne, a da ne rizikuje da zavrsi u zatvoru zbog napada na manijaka ili na groblju kada ga manijak izbode nozem.

    Drzava je svima vezala ruke zakonima, a svi ocekuju da neko nesto uradi.

    Pritom smo i vrlo pogan narod.

    Kada sam bio tinejdzer (stariji maloletnik) sam u autobusu video da lopov jednoj zeni vadi novcanik iz tasne i krenuo da vicem na njega.
    On je brzo vratio novcanik i krenuo da se ponasa tako da je ispalo da sam ja njega napao bez razloga i okrenuo ceo autobus protiv mene, verbalno naravno.

    Par godina kasnije, dok sam isao na posao sam se nasao u situaciji da su dva pijana lika maltretirala dete sa posebnim potrebama i svi su cutali, ukljucujuci i detetovog oca. Opet sam se umesao i ovaj put dobio batine.
    Srecom, moj komsija je bio vozac tog dana i pomogao mi je.

    Kada je nastavio voznju svi prisutni putnici su vikali na mene: "sta ih diras; ko si ti da se bijes; sram te bilo" itd.

    Jos jednom ponavljam, zamolio bih da mi objasnite sta tacno treba da uradi bilo ko u ovakvoj situaciji, a da ne rizikuje gnev mase ili kaznu zatvora za napad na debila?
  • Alex

    14.10.2023 11:26
    Jadni i bedni narode
    Porazeni smo kao narod, ali ne sada, odavno. Svaka cast na hrabrosti ovih devojcica, a nas treba sve da bude SRAM!
    Kako bi se svako od tih ljudi u autobusu osecao da su njihova deca na mestu tih devojcica?
    Pre 13 godina sam u punom busu videla kako pokusavaju da odzepare nekog dedu, dva.. necu imenovati manjine.. lopova..i vikala na njih da prekinu dzeparenje. Da bi me ti lopovi napali, pljuvali i vredjali.. Tada sam imala 17-18 godina, i znate sta? Niko u autobusu nije reagovao. Tada mi je bilo jasno da smo mi kao narod totalno posrnuli. Ja sam mozda tom dedi tada sacuvala novcanik, ali sam se osecala kao govno, jer sam ponizena u dobroj nameri. Ove devojcice su dozivele seksualno uznemiravanje i NIKO NIJE REAGOVAO. SRAMOTA!
    E tako narode moj, nece nam biti bolje, mi nemamo zajednistvo, bez empatije smo, bez perspektive boljitka i totalno posrnuli.
  • momciloNS

    14.10.2023 11:21
    Što se zgražavate što niko nije pomogao devojčicama? Ipak se to desilo na Limanu. U Veterničkom busu se ne bi dobro proveo...
  • LJUDI

    14.10.2023 11:20
    NE OKRECI GLAVU
    Kada vidis neki problem NE OKRECI GLAVU, zamisli da tvoje dete neko maltretira, budimo slozni sve dok OKRECES GLAVU pojedinci su sila nad vecinom.
  • usput

    14.10.2023 11:19
    komentar
    Mnogo čega je pristiglo sa zaštićenim ljudima na vlasti i njihovim pristalicama.........
  • Ivan

    14.10.2023 11:10
    .
    Koliko pametnih i hrabrih iza tastature, a ne razumeju da kada bi neko fizički naudio perverznjaku ili ako bi na ulici sprečavali muža koji bije ženu, takvu tužbu i vrv zatvor dobili zbog napada a manijak bi izašao posle inf razgovora. Očevi tih devojčica bi trebalo da se pozabave sa njim kad izađe.
  • Mare

    14.10.2023 11:08
    Dotakli smo dno odavno
  • Zoran

    14.10.2023 11:05
    Mir
    Mir, stabilnost, Vučić.
  • ogorčena

    14.10.2023 11:02
    “Poznat po činjenju sličnih krivičnih dela i ranije”
    -koliko njih nije imalo mobilni da ga snimi?
    - imamo manijake po autobusima? Onda pobegnu iz busa pa se kriju i mozda presrecu???
    - niko im nije pomogao?

    Jel’ treba neko da nastrada u odbrani? To želite? Hoćete da kažete da svi treba da okrenemo glavu,a Vi, da Vi da puštate manijake da se iživljavaju!!!
  • Boco

    14.10.2023 11:02
    Puno manijaka i budala šeta ulicama da nismo ni svesni. A još više ima nas koji ništa ne cine i ne zele da pomognu kad vide ovakve situacije. Izgleda da smo klinički mrtvi što ksže olja bečkovic.
  • Necija mama

    14.10.2023 10:59
    Bravo
    za roditelje ove dece, dobro su ih vaspitali. Svaka cast devojcicama na hrabrosti i upornosti! Na ekipu iz busa necu trositi reci
  • Ahab

    14.10.2023 10:56
    "...poznat organima gonjenja..."
    El ima i clansku mozda?
    Mislim ispunjava uslove, pa zato.
  • NovosadjanChe

    14.10.2023 10:54
    Na stranu sama vest koja je poražavajuća, iako sam svestan da budala ima sve više, meni je jezivo da niko u autobusu nije pomogao devojčicama. Niko! Sramota.
  • Sale

    14.10.2023 10:54
    Devojke svaka čast!
    A putnici iz autobusa, stvarno sramota što samo okrećete glavu od takvih stvari.
  • Nale

    14.10.2023 10:48
    E, moji Novosađani...
    Šta se desilo sa našim sugrađanima? Kako je moguće da mirno posmatraju manijaka, dok devojčice traže pomoć? Gde ode ovaj svet?
  • Ana

    14.10.2023 10:48
    Bolesnik
    Dakle strasno, u punom autobusu takvo manijakalno ponasanje. Sta da su devojcice bile negde same...? A fina gospoda iz busa gleda svoja posla, prosto neshvatljivo!
  • Suština

    14.10.2023 10:40
    "Devojčice su dozivale pomoć kad su videle šta on radi i počele da viču, ali niko od putnika im nije pomogao, pa je napasnik uspeo da izađe iz autobusa na stanici kod Limanske pijace."

    Ratovi koje je crveno-crna (a sada plava) banda izazvala, hiper-inflacija, šverc, tortura, bombardovanje, iseljavanja, nametnuta stalna nesigurnost, i vrdalamina partokratija zajedno sa nairenom crkvom su URNISALI kičmu, integritet i ljudskost ovog naroda.
  • Mina

    14.10.2023 10:39
    Sram nas bilo
    NIKO NIJE REAGOVAO NA POZIV U POMOC!?!?
    A grad nam pun grafita koji nas pozivaju u odbranu srpskog naroda. Pa i te devojcice su srpski narod! Mozda za pocetak da krenemo od njih!
    Beda! Deca se sama brane od tog bednika.
  • Ja

    14.10.2023 10:38
    Ajme
    U šta smo se pretvorili
  • DokleVise

    14.10.2023 10:35
    Počeli i silovatelji i pedofili da padaju uz čuvenu: "od ranije poznat policiji po sličnim delima"! Da iko radi svoj posao, dela ovakvog tipa bi bila doživotna kazna (zatvor, hemijska kastracija i sl.).
  • Novosađanka

    14.10.2023 10:27
    Eeee moji novosađani, ako vas još ima, gde vam je empatija??? Gde vam je solidarnost? Gde vam nestade kultura? Postoji li tolerancija? Šta se ovo dešava sa ljudima???
  • nina ns

    14.10.2023 10:23
    kukavice
    Niko nije reagovao na pozive u pomoc? Ima li jos normalnih u ovom gradu? Imam 66 al da sam bila tamo zapamtio bi dan kad me je sreo. Kao i onaj koji je slicnu radnju pokusao kada sam ja imala 13 godina.
    Ja sam zgrozena kada, nazalost vrlo cesto, citam vesti o napadima na javnom mestu i niko ne priskace u pomoc!!! Ljudi, sta vam je? Necete da se mesate? Pa sutra se to vama moze desiti, vasem detetu. JADNICI...
  • Dexy

    14.10.2023 10:21
    A kazna će biti
    3 dana nanogica bez elektronskog nadzora.

  • Ogavno

    14.10.2023 10:19
    "...niko od putnika im nije pomogao..."

    Tradicionalne svetosavske vrednosti u vašem gradu - podržati nasilje nad slabijima.
    Dobro je da nisu njemu pomogli, to nikog ne bi iznenadilo.
  • Fujčina

    14.10.2023 10:14
    Uvek ih je bilo u NS autobusima, samo sam sad prvi put naišla na priču o tome. Svi ćute o tome. Devojke, samo napred, vičite na te bolesnike čim ih ptimetite, dignite frku, nikako nemojte ćutati, nikako. Na sav glas urlajte i histerišite.
  • 123

    14.10.2023 10:12
    Svaka cast devojke! Spasile ste neku vasu vrsnjakinju ko zna kakvog zla! O ostalima ne bih trosila reci.
  • Bibili

    14.10.2023 10:11
    Bravo!
    Svaka čast hrabrim devojkama!
  • Jovan NS

    14.10.2023 10:06
    Suština problema
    "on je organima gonjenja poznat po činjenju sličnih krivičnih dela i ranije."
  • Lanmi

    14.10.2023 10:01
    Ispravite telefone
    Kontakti za žrtve nasilja koje ste naveli se bave samo ženama, a žrtve mogu biti bilo koje osobe fizički ili psihički slabije od napadača. Letos je mog maloletnog sina u gradskom autobusu na liniji broj 7 seksualno napastvovao muškarac od oko 50-60 godina. Takođe mu u autobusu niko nije pomogao, mada skoro da nije ni mogao zato što je putnika bila svega nekoliko i to sve žene.
  • E ovo je

    14.10.2023 10:01
    stvarnost koju na žalost živimo u ovakvoj slici moralne i ljudske mizerije. Pa jeste li ljudi ili stado ovaca?
  • Kakve

    14.10.2023 09:59
    Muskarcine
    Kakve muskarcine imamo u Srbiji a? Svi div junaci svuda. Jesu ali kad se naliju rakije onda su svi opasni ili kad ih je 30. Ovako sramota da vas bude. Ameri se vracaju po 1 coveka, mi se ne bi vratili po 100.
  • Jovan

    14.10.2023 09:57
    Niko deci nije pomogao ..
  • Blok 8

    14.10.2023 09:57
    To smo mi
    "i niko im nije pomagao" Nismo ni svesni u kakvom vremenu živimo..

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna